Nattedags

God kväll.
Idag har jag varit ute på landet som igår. Hämtade T's pappa idag i Jönköping. Så fick köra hans SAAB vilket kändes hel konstigt. Men jag vande mig efter ett tag. Imorgon ska vi åka hemåt till Jönköping igen. För på fredag ska vi ut på krogen med fina kompisarna. Det ska bli trevlig, jag har inte varit ute på flera månader och har heller inte druckit på flera månader. Är dessutom gratis inträde ifall man klär ut sig. Men är inte så säker på vad man ska klä ut sig till direkt. Vi får väl se vad det blir om det ens blir något med att klä ut sig.

Emo pic sådär .. nån vecka gammal.
Är skit trött så ska strax gå och borsta gaddarna.
Godnatt.
 

Kommentarer:

1 Emmy:

sv;
Åh taack snälla! Ja verkligen, älskar såna tävlingar :D Blädddrar vidare här!

2 Jenny Karlsson:

fin :)

Missa inte min tävling där du kan vinna ett presentkort på stylepit värde 500 kr!
Denna sida säljer allt från smink och parfymer till olika märkeskläder i olika prisklasser!
Lycka till :)
direktlänk: http://www.nattstad.se/jennykarlsson/vinn-presentkort-hos-stylepit-varde-500-10621394

3 elin wahlberg:

snygging!

4 MATILDA:

fin blogg! bloglovinbyte? :D

Kommentera här: