Systra mi

Vart och hämtat glasögonen, men jag tror inte jag är redo att lägga ut en bild på mig själv i dom. Utan dem som ser mig irl, dem ser mig haha. Tog på mig glasögona direkt och det kändes bra. Allt blev så mycket bättre. Men nu när jag inte har dem på mig så ser allt jätte suddigt ut (förutom när det är nära). Det är jätte jobbigt. För jag typ tvingas att ha dem på mig. Svider lite i ögonen nu när jag är utan.
Efter vi hade varit och hämtat dem så åkte jag till min syster och vi har pratat, målat naglarna och nattat ungarna och grejjat. Det var mycket trevligt har inte träffat henne på jätte länge. Och jag hoppas att få träffa henne mer. 

Nu ska jag snart försöka sova, är jätte trött..
Glöm inte veckans blogg som är länkat till vänster.

Kommentarer:

1 ❥ Daniella Järpenberg:

Åh, vilken fin header :)

Kommentera här: