Söndag ska vara slappdag

Wow, denna dagen. Jag har lagat lunch till familjen. Blev laxen igen, den är så himla god. Och det blev väldigt lyckat efter som de blev mätta och belåtna.
Sen tog jag det lugnt ett tag, blev så himla trött. Sen blev jag uttråkad och då gick jag ner till köket bestämde mig för att baka och det blev silviakaka. Fyfan vad god den blev. Sen skulle pappa laga mat tills imorgon men då gjorde jag det istället så stekte lite falukorv, ägg och potatis som blev över från lunchen till honom. Och sen var jag så duktig och diskade och gjorde i ordning köket. (OCH SÖNDAG SKA VARA SLAPPDAGEN? Inte för mig..) Jag är stolt över mig själv. Men varför sitta och glo när jag kan göra sådanna saker som roar mig. Jag älskar att stå i köket, det tycker jag om jätte mycket. Att kunna bestämma hur jag ska laga maten. Jag har flera gånger försökt få med Tobias att hjälpa mig men det blir alltid att jag tar över vad han gör för att jag tycker att han gör fel. Hmm, inte så jätte snällt kanske men men. 

Ska rensa min garderob lite nu, kanske om jag orkar. Annars hade jag tänkt göra det imorgon. 
Imorgon ska jag upp tidigt till min synundersökning och jag hoppas på ett resultat. Jag får migrän och ser suddigt på högra ögat. Och jag tror att det kan hänga ihop lite. Men vi får se vad dom säger imorgon. Nu ska jag försöka rensa garderoben. 

GLÖM INTE VECKANSBLOGG TÄVLINGEN SOM AVGÖRS IMORGON.
KLICKA HÄR PÅ TEXTEN FÖR ATT KOMMA DIREKT TILL INLÄGGET!
Jag är chockad, det är redan 10 stycken som har anmällt sig. Wiiho! :)

Silviakaka smet (y)

Kommentarer:

1 Annika:

SV: tack så mycket :)

2 Annika:

SV: tack så mycket :)

Kommentera här: