NEEEJ!

Åhhhhh, skrev världens inlägg sen så helt plötsligt så gick sidan tillbaka ett snäpp så nu finns inte inlägget kvar. = jag måste skriva om aaaallt jag skrev!!

För det första  vill jag säga att jag tycker det är så kul att så många vill vara med i veckans blogg tävlingen. Verkligen skitkul. Tack!
Dagen idag har varit lång. Började med att jag vaknade och åt frukost. Sen tog jag och T bussen in till stan för att sen ta bussen till Vaggeryd till T's farmor som körde oss till Vrigstad. Vi ska ta hand om vovvarna och huset då T's pappa är på semester, tills han kommer hem då. Mys. 
Well, det var väl inte riktigt som vi förväntat oss från början. Det började med att vi kom till huset och det var 13 grader inomhus. Då huset går på panna så är man ju tvungen att elda upp värmen. Så vi började med att elda. Sen märkte vi att elen var borta. Vi kollade alla proppskåp men ingen propp hade gått. Så T's farmor fick gå runt i byn och fråga grannarna om hur det var, de sa att strömmen hade gått pga stormen igår. Men att den snart skulle komma tillbaka. T's farmor åkte och vi satte oss för att spela Scabble som vi hittade på vinden. Efter någon timme så sätts elen på. Det var en stor lättnad. Men vi fortsatte ha alla ljus tända som innan för det var sjukt mysigt.

För någon timme sedan var T's mamma och syster Hannah också här och åt. Vi åt lax med potatis och sås. Mums. Sen åkte dem och då satte jag och T oss i soffan och kollade på senaste avsnittet med The walking dead. Spännande var det.

Nu ska vi väl inte göra mycket mer än att mysa i soffan. Tv:n verkar dock inte funka. Snyft. Men vi har ju paddan och datorn så får väl bli något utav det. 

Vet inte varför de blir typ ramar runt vissa bilder. Blir arg :<

 
 

 
HAHAH FETT SÖT <3

Kommentera här: