Mille

Idag har jag inte bloggat så mycket. 
Men har iallafall varit en sväng hos min brors tjej Jessica. Hjälpte henne att baka till sjukhuset. Så vi bakade Silviakaka och Kärleksmums. Dessutom tror jag att jag har en ny favoritkaka. Silviakaka. HAHA. 
Igår när jag var och handlade köpte jag ett utav dem nya teen som är på reklam på tv. Köpte Vanilla Caramell. Den var mycket god. När jag kom till Jessica hade hon också en utav de nya, Strawberry cupcake. Så provade det och det var gott. Hon hade haft Blåbärs cupcakes teet också men det var slut.. Så nästa gång blir det blåbärscupcakes teet. 

Fick någon bild på Mille men har inte luskat ut hur jag ska göra med det brusiga i bilderna ännu. Tycker fortfarande dem blir jätte brusiga. Och jag tror det är när jag ljusar upp dem så man kan göra med RAW format. Vet inte ännu. Ska luska lite till men lägger ut en bild iallafall..
 
 
 

Kommentera här: