Helgen har varit bra!

Dåså, dax för uppdatering från helgen. 
I fredag var vi några kompisar hemma hos mig och för festade sen åkte vi in till stan och drack och hade oss. Det var mycket kul, jag var den enda som inte var utklädd. Amanda och Amanda var utklädda till kaniner. Tobias, Richard och Alex blev målade på bussen av Amanda med svart mascara runt ögonen. Så jag var tråkig.. haha.
Vi var först på Olearys sen gick vi till Amor. När vi hade varit på Amor så blev jag hungrig så vi gick till ett matställe och beställde mat. Sen kommer en som jobbar där fram med en kebabpizza och frågar om det är vi som ska ha den. Då säger Amanda, jaa. Haha. Så vi sprang ut rätt fort och käkade upp den direkt. Den var hemskt god!


Väldigt bra mobil bilder.. höhö.

Lördags hände det inte så mycket, jag hade bakat till mamma som skulle ha gäster. Bakade en cheesecake då som ni såg i något gammalt inlägg. Den blev hur bra som helst. God. Sen när jag hade ätit så drog jag till Amanda och var med henne ett tag. Mycket mysigt. 
Söndag var en vilodag som den ska vara. Kollade på Twilight Breaking Dawn part 1. Love that movie haha!
Och igår, så bakade jag en chokladkaka med kokoscola på. Mycket god.

 
Sådär ja, det var min update. Snart kommer veckans blogg som är försenad att läggas ut. Jag är hemskt dålig på att hålla dagar eller? xD ahahaha! Seya soon.
 

Kommentera här: