Baka baka liten kaka

Skulle skrivit ett inlägg igår men det har jag glömt hehe. Vart på arbetsförmedlingen igår och sen var jag med Amanda. Vi köpte en pizza åkte hem till henne och kollade på film. Så mysigt. I love pizza film mys!
Fick också tag på en julklapp som jag tänkt köpa. (y) 

 
Regn igår på eftermiddagen, men inatt kom snön och nu är Jönköping vitt. Vilket gör mig glad.
Sitter just nu och äter äpple, ett jätte grönt såntdär lite surare. Har kollat på ett avsnitt med Montazamis och vänner. Det är så bra! Har faktiskt bakat sedan klockan tre idag.. Eller ja från tre till åtta på kvällen. Är helt slut. Men jag bakade till min lille brorsons dop imorgon. Gjorde tre stycken långpannor med kärleksmums. Två stycken med grön kokos och en med blått. Så fina. 
Tar med mig kameran imorgon så kan jag dela med mig av bilder på både fika och söta ungar. Inte helt fel.

Tänkte lägga mig i sängen snart när jag käkat upp äpplet och kolla lite på tv. Helst vill jag se Paradise Hotel eller Montazamis.. HAH, jag är ju rolig men det är as kul att följa.


Byeeebye.

Kommentera här: