Ta tag i livet?

Hmm.. borde man inte ta tag i livet nu när man inte har ett jobb.
Alltså, typ ut och springa och träna när man ändå har tid med det. Då har man något att göra istället för att sitta på sitt lata arsle och glo. För det är typ det jag gör. Jag går upp, äter, sitter och glor, lagar lunch, sitter och glor sen går jag och lägger mig. Tror också att jag hade mått mycket bättre och känt att jag hade tagit vara på min dag om jag hade tränat. Men jag är så himla lat! 
Man behöver ju faktiskt inte något gym för att träna. Det är ju bara att gå ut. Så det behöver inte kosta pengar. Dessutom har vi en crosstrainer i garaget.. Nu låter jag ju ännu mer lat, för jag har ju faktiskt bara några meter till närmaste crosstrainer.. Fy Sandra. Så himla lat! 
Ska nog börja ta vara på mitt liv nu, försöka att inte äta så mycket skit som jag gör. Äta sunt, dricka vatten och träna. Jag menar, ut och gå i rask fart är ju bättre än att inte röra på sig alls. Hmm.. får nog bli mitt mål tills nyår. Oj, snart är det nyår. Och jul. Och sen en födelsedag.. En 20 årig Sandra.. Snart..

Sitter och dricker lite te nu igen, det är andra gången idag. Känns bra. Alla andra dricker ju kaffe då kan jag lika väl dricka te. Ska nog kolla lite på tv eller någon serie kanske. Imorgon är det redan fredag och jag ingenting planerat denna helg. Så jag får ta den som den kommer. Hade ju varit roligt att gå ut. Men så kommer vi till pengarkrisen. Det går ju inte..

 

Kommentarer:

1 ple:

Jag ska nog till stan i helgen :o ////ple

Svar: Då kanske vi kan ses en svängis? :D Det vill nog mannen min :)
foodbysandra.blo.gg

2 Andrea i Nya Zeeland:

Tack så mycket! :D

3 LORISSA LOVEBOMB:

Jag är så sjukt lat jag med. Orkar inte ta tag i träning överhuvudtaget :)

Svar: Det är hemskt haha! :( Fast det är självklart skönt att slappa lite ibland också :)
foodbysandra.blo.gg

4 Sofie:

Hej! Hoppas allt är bra denna torsda! Har en nystartad blogg om surfing, skidor och annat! Kika gärna in:)

Pez

5 Sofia Eklund:

brukar också vara lite små lat ibland! hihi!

Kommentera här: