Vad ska jag göra?

Sitter just nu och kollar jobb och utbildningar. 
Jag vill göra något, jag tror att jag vill gå någon utbildning. Men det är så svårt att veta vad. För jag vet inte vad jag vill bli. Jag är ju utbildad inom restaurang och hotell men jag vill inte jobba inom det området. Funderar på djurvårdare. Då kan man jobba på tex. zoo och djursjukhus. Man får ju inte göra allt men man får göra en hel del. Och jag tror säker att jobb på hunddagis och katthem inte skulle vara långt bort heller. Men dessa utbildningar är långt bort och innebär att jag måste flytta. Finns också distans och det skulle ju funka också. Vet verkligen inte vad jag vill. Får se om jag hittar något som jag fastnar för. Just nu känner jag iallafall att jag skulle kunna gå en utbildning till djurvårdare.

Kommentera här: