Fy skäms på dig

Jag har inte bloggat på ett tag. Ni vet att det är tråkigt att blogga när man inte har någon fantasi om vad man ska skriva om. Därför har jag inte ens varit inloggad här överhuvudtaget. Tråkigt, ja. Skönt, ja. Okej, nja, det är väl upp till var och en.
 
 
 
Min frukost från imorse :3

Jag ska inte berätta om tråkiga saker. Försöka iallafall. Men jag har inte gjort så mycket på senaste. Jag har bakat goda bullar och kakor med min syster och varit på stan med henne. Och jag har varit på kalas och ätit dem goda bullarna och kakorna. Så gott blev det. 


Jag har varit med Tobias på ikea och ätit julbord. Vilket var en riktig höjdare. Inte helt fel alltså..


Jag har prövat massor utav skor för att veta vilka jag vill ha. Jag vet vad jag vill ha för modell iallafall,

 
I förrgår var jag och mamma och köpte julklappar på ikea och a6. Det var bra, jag och mamma behöver lite tid tillsammans då det lätt glöms bort. 


Jag är besviken på snön, nu är det 4/12 och ingen snö syns till. Men tydligen ska det bli storm imorgon och då ryktas det om att det ska falla snö som stannar här i Jönköping. Men men.. vi får väl se. Det har de sagt innan också.

Ska snart och köpa skor, alltså i den stilen på bilden. Det ser jag fram emot. Sen ska jag bara ta det lugnt för att sen imorgon ska jag till arbetsförmedlingen. Sen umgås med min bästa vän Amanda.

Kommentera här: